Mc Erik, Barbara - Keď príde láska (tłumaczenie piosenki)

Mc Erik, Barbara - Keď príde láska

poľsky słowacki
Kiedy miłość przyjdzie do Ciebie,
to spróbuj ją poważnie wziąć,
kiedy miłość przyjdzie,
to nie pozwól jej na zewnątrz stać,
kiedy miłość przyjdzie do Ciebie,
to spróbuj jej szansę dać,
może jeszcze wróci,
może się w odległości zgubi.

Kiedy przyjdzie miłość,
wszystko może być piękne,
jak w moich dawnych snach,
kiedy przyjdzie miłość,
może nie chce baśni,
może czeka tylko na nas dwóch,
kiedy przyjdzie miłość,
to Ci daje instrukcję jak
możesz mnie znaleźć,
w tej wielkiej mgle,
fałszywych pragnień,
w tej wielkiej mgle,
pustych słów,
kiedy przyjdzie miłość.

Ref.:
To nie pozwól mi stać,
ja stale wierzę, że przyjdziesz do bramy,
to mi nie pozwól stać,
niech się spełni mój sen dawny,
to mi nie pozwól stać,
a ja napełnię Twoje dni miłością,
to mi nie pozwól stać,
ja Ci dam wszystko co mam.

Kiedy przyjdzie miłość,
Ty się bronisz no ja wiem,
że wiedziesz bój,
kiedy przyjdzie miłość,
chodźmy ją chronić
i zniknie niespokój,
kiedy przyjdzie miłość,
chce tylko niewiele,
ale daje o wiele więcej,
ten piękny pojedynek ma tylko zwyciężców,
gdzie jest miłość,
tam nikt nie przegra,
kiedy przyjdzie miłość.

Ref.:
To nie pozwól mi stać,
ja stale wierzę, że przyjdziesz do bramy,
to mi nie pozwól stać,
niech się spełni mój sen dawny,
to mi nie pozwól stać,
a ja napełnię Twoje dni miłością,
to mi nie pozwól stać,
ja Ci dam wszystko co mam.

Kiedy miłość przyjdzie do Ciebie,
to spróbuj ją poważnie wziąć,
kiedy miłość przyjdzie,
to nie pozwól jej na zewnątrz stać.
Keď láska príde k Tebe,
tak ju skús vážne bráť,
keď láska príde,
tak ju nenechaj vonku stáť,
keď láska príde k Tebe,
tak jej skús šancu dať,
možno sa ešte vráti,
možno sa v diaľke stratí.

Keď príde láska,
všetko môže byť krásne,
ako v mojich dávnych snoch,
keď príde láska,
možno nechce básne,
možno čaká len na nás dvoch,
keď príde láska,
tak Ti dáva návod ako
možeš ma nájsť,
v tejto veľkej hmle,
falošných túžob,
v tejto veľkej hmle,
prázdnych slov,
keď príde láska.

Ref.:
Tak ma nenechaj stáť,
ja stále verím že vojdeš do brány,
tak ma nenechaj stáť,
nech sa splní môj sen dávny,
tak ma nenechaj stáť
a ja naplním Tvoje dni láskou,
tak ma nenechaj stáť,
ja Ti dám všetko čo mám.

Keď príde láska,
Ty sa brániš no ja viem,
že zvadzaš boj,
keď príde láska,
poďme ju chrániť
a stratí sa nepokoj,
keď príde láska,
chce len málo,
ale dáva oveľa viac,
tento krásný súboj má len víťazov,
kde je láska,
tam nikdo neprehrá,
keď príde láska.

Ref.:
Tak ma nenechaj stáť,
ja stále verím že vojdeš do brány,
tak ma nenechaj stáť,
nech sa splní môj sen dávny,
tak ma nenechaj stáť,
a ja naplním Tvoje dni láskou,
tak ma nenechaj stáť,
ja Ti dám všetko čo mám.

Keď láska príde k Tebe,
tak ju skús vážne bráť,
keď láska príde,
tak ju nenechaj vonku stáť.






Komentáre