Kristína - Navždy (tłumaczenie piosenki)



Kristína - Navždy

poľsky słowacki
Nie tylko na chwilę
Nie tylko na moment
Tylko do przodu, ale nigdy w tył
Dać sobie wszystko i jeszcze więcej
Przeżyć razem najpiękniejszy czas.

Nie tylko ten dzień
Nie tylko tę noc
Ty nie śmiesz mieć mnie
A ja ciebie dość
Ciebie dość.

Na zawsze, na zawsze,
Tego chce w miłości każdy.
Na zawsze, na zawsze
Tego chce każdy.

Abyśmy nie byli jak ptaki zmarznięte
Przeżyli kryzysy i wszystkie ciężkie zmiany
Abyśmy nie byli jak ptaki zmarznięte
Na zawsze, na zawsze.

Dwie ręce w jednym rękawie
Dwa cienie w jeden połączone
Nawet gdy już nie mamy skrzydeł
Spróbuj odlepić się od ziemi.

Nie tylko ten dzień
Nie tylko tę noc
Ty nie śmiesz mieć mnie
A ja ciebie dość
Ciebie dość.

Na zawsze, na zawsze,
Tego chce w miłości każdy.
Na zawsze, na zawsze
Tego chce każdy.

Abyśmy nie byli jak ptaki zmarznięte
Przeżyli kryzysy i wszystkie ciężkie zmiany
Abyśmy nie byli jak ptaki zmarznięte
Na zawsze, na zawsze.

Być chwilę blisko gwiazd
Nie czuć ziemi
Pozwolić się tym snem wieść
Stale chcę, chcę.

Nie tylko ten dzień
Nie tylko tę noc
Ty nie śmiesz mieć mnie
A ja ciebie dość
Ciebie dość.

Na zawsze, na zawsze
Na zawsze, na zawsze
Tego chce każdy
Abyśmy nie byli jak ptaki zmarznięte
Przeżyli kryzysy i wszystkie ciężkie zmiany
Abyśmy nie byli jak ptaki zmarznięte
Na zawsze, na zawsze.

Tego chce każdy...
Na zawsze.
Nielen na chvílu
Nielen na moment
Iba dopredu ale nikdy späť
Dať si všetko a eště viac
Prežiť spolu najkrajší čas.

Nielen tento deň
Nielen túto noc
Ty nesmieš mať mňa
A ja teba dosť
Teba dosť.

Navždy, navždy
To chce v láske každý
Navždy, navždy
To chce každý.

Aby sme neboli vtáci uzimený
Prežili krízy a všetky ťažké zmeny
Aby sme neboli vtáci uzimený
Navždy, navždy.

Dve ruky v jednom rukáve
Dva tiene v jednom spojené
Aj keď už krídla nemáme
Skús odlepiť sa od zeme.

Nielen tento deň
Nielen túto noc
A ty nesmieš mať mňa
A ja teba dosť
Teba dosť.

Navždy, navždy
To chce v láske každý
Navždy, navždy
To chce každý.

Aby sme neboli vtáci uzimený
Prežili krízy a všetky ťažké zmeny
Aby sme neboli vtáci uzimený
Navždy.

Byť chvíľu blízko hviezd
Necítiť zem
Nechať sa tým snom viesť
Stále chcem, chcem.

Nielen tento deň
Nielen túto noc
Ty nesmieš mať mňa
A ja teba dosť
Teba dosť.

Navždy, navždy
Navždy, navždy
To chce každý
Aby sme neboli vtáci uzimený
Prežili krízy a všetky ťažké zmeny
Aby sme neboli vtáci uzimený
Navždy, navždy.

To chce každý...
Navždy.




Kristína, Kristina, Kristína Navždy, Kristína Navzdy, Navzdy, Na zawsze, Kristina Navzdy, tłumaczenie, preklad, po polsky, po polsku, tłumaczenie piosenki, preklad pesničky, Kristína Navždy po polsku, Kristína Navždy po poľsky, Kristína Navzdy po polsku, Kristína Navzdy po poľsky,

Komentáre